Reclamații și retururi
Fie că vrei să returnezi sau să reclami anumite produse, vom încerca să rezolvăm orice problemă întâmpini cât de repede posibil. Dacă ai nevoie de ajutor poți să contactezi departamentul de relații cu clienții.
Stai fără griji, returul este gratuit și poate fi făcut în 14 zile de când ai primit comanda.
Ce metodă de livrare ai ales pentru produsele tale?
Produsele au fost livrate prin intermediul curierului
Poti folosi formularul de retur de mai jos sau poți face orice altă declarație neechivocă prin care îți exprimi decizia de a te retrage din contract, conform OUG 34/2014, Art. 11, alin (1), lit. B.

Produsele au fost trimise la un punct de livrare Coletăria.ro
Poți returna produsul în punctul de livrare Coletăria sau poți folosi formularul de retur de mai jos.
Cum pot returna produsele sau pot semnala o problemă?

Dacă produsele nu sunt potrivite sau ceea ce cauți
Poți returna produsele achiziționate de pe Pilulka.ro în termen de 14 zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv.

Completează și printează formularul sau trimite-ne orice declarație neechivocă
Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.
Dacă nu dorești să completezi formularul sugerat, ne poți trimite orice declarație neechivocă în care îți exprimi decizia de returnare a produselor și implicit de retragere din contract.

Expediază produsele în starea în care le-ai primit
Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele.

Trimite-ne produsele
Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395

Defectele au apărut în timpul transportului/ambalajul coletului prezenta urme de deteriorare
Poți returna produsele comandate de pe Pilulka.ro în 14 zile de la primirea coletului, dacă acestea prezinta defecte de fabricație sau cuzate de manipularea firmei de curierat. Toate produsele comercializate pe site beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare (L 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora art 9-15, precum și a altor acte normative aplicabile precum OUG 34/2014, art 6, alin (1), lit. L. M - respectiv a garanției legale de conformitate.

Completează și printează formularul
Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.
Dacă nu dorești să completezi formularul sugerat, ne poți trimite orice declarație neechivocă în care îți exprimi decizia de returnare a produselor și implicit de retragere din contract.

Expediază produsele în starea în care le-ai primit
Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele, astfel încât să ajungă la noi în starea în care au fost primite.

Trimite-ne produsele
Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395
Am uitat să îți expediem unul sau mai multe produse
Dacă observai că din colet lipsesc unele produse comandate, îți recomandam să verifici mai întâi dacă ai fost taxat si pentru acele produse lipsă. Dacă observi că ai fost taxat și pentru produsele lipsă ne poți contacta pentru a-ți trimite produsele lipsă sau pentru returnarea banilor.

Contactează-ne
Ne poți contacta pe email la adresa contact@pilulka.ro, sau prin telefon la 0377 101 560.

Detalii necesare solicitare produse lipsă
Pentru returnarea banilor avem nevoie de un cont IBAN și de numele titularului contului.
Totodată, e necesar să ne menționezi produsele lipsă și numărul comenzii pentru a putea identifica comanda cu probleme.

Date de contact
Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395
contact@pilulka.ro
Tel: 0377 101 560

Ți-am trimis alte produse decât cele pe care le-ai recomandat
Dacă din greșeală ai primit alte produse decât cele comandate, te rugăm să ne contactezi pentru a solicita o cerere de retur.
Putem fie să îți returnăm banii într-un cont IBAN, fie să îți expediem la schimb produsele dorite.

Ce trebuie să fac dacă am primit alte produse
Să ne contactezi pe contact@pilulka.ro sau la nr de telefon 0377 101 560 și să ne spui numărul comenzii cu probleme și produsul/produsele lipsă.
Noi vom face cerere de ridicare a produselor greșite și în momentul în care acestea ajung la noi îți vom expedia produsele corete sau îți vom returna banii pe acele produse.
Avem nevoie de la tine de un cont IBAN și de numele titularului contului.

Expediază produsele în starea în care le-ai primit
Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele pe care vrei să ni le înapoiezi.

Trimite-ne produsele
Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395
sau contactează-ne pentru a te ajuta cu solicitarea de retur.
email: contact@pilulka.ro
Telefon: 0377 101 560

Produsele nu mai funționează sau au fost stricate și vrei să le reclami
Puteți să returnați produsele achiziționate de pe Pilulka.ro în termen de 14 zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv, însă daca ai primit produse cu defecte de fabricație e important să ne comunici problema întâmpinată, pentru a îți oferi cea mai bună soluție.

Completează și printează formularul
Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.
Dacă nu dorești să completezi formularul sugerat, ne poți trimite orice declarație neechivocă în care îți exprimi decizia de returnare a produselor și implicit de retragere din contract.
Sau contactează-ne pe email la contact@pilulka.ro pentru a te ajuta cu cererea de retur.

Expediază produsele în starea în care le-ai primit
Dacă vrei să înlocuiești, returnezi, sau să îți reparam produsele cu defecte, trebuie sa îl expediezi către noi, folosind același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele.

Trimite-ne produsele
Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395
Cum trebuie să ambalezi produsele pe care le expediezi către noi?

1. Selectează ambalajul sau cutia potrivită
Îți recomandăm să folosești cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.
Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.

2. Protejează produsele pe care le trimiți către noi
Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polystirenul sau folia cu bule.
Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.

3. Adaugă formularul de retur și alte documente necesare
Adaugă formularul de retur sau cererea neechivocă de retragere din contract în interiorul coletului.
Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne!
10:00 – 16:00 în zilele lucrătoare