Reclamații și retururi

Fie că vrei să returnezi sau să reclami anumite produse, vom încerca să rezolvăm orice problemă întâmpini cât de repede posibil. Dacă ai nevoie de ajutor poți să contactezi departamentul de relații cu clienții.
Stai fără griji, returul este gratuit și poate fi făcut în 30 de zile de când ai primit comanda.

Ce metodă de livrare ai ales pentru produsele tale?

 

Produsele au fost livrate prin intermediul curierului

Poti folosi formularul de retur de mai jos.

Produsele au fost trimise la un punct de livrare Coletăria.ro

Poți returna produsul în punctul de livrare Coletăria sau poți folosi formularul de retur de mai jos.

Cum pot returna produsele sau pot semnala o problemă?

Retur gratuit timp de 30 zile din momentul livrării.
Dacă produsele nu sunt potrivite sau ceea ce cauți
Vezi detalii

Poți returna produsele achiziționate de pe Pilulka.ro în termen de 30 de zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv.

Completează și printează formularul

Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.

Descarcă de aici: [.doc],[.pdf]

Expediază produsele în starea în care le-ai primit

Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele.

Cum trebuie să ambalezi produsele?

Trimite-ne produsele

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395

Produsele primite au defecte
Defectele au apărut în timpul transportului/ambalajul coletului prezenta urme de deteriorare
Vezi detalii

Poți returna produsele comandate de pe Pilulka.ro în 30 de zile de la primirea coletului, dacă acestea prezinta defecte de fabricație sau cuzate de manipularea firmei de curierat.

Completează și printează formularul

Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.

Descarcă de aici: [.doc],[.pdf]

Expediază produsele în starea în care le-ai primit

Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele, astfel încât să ajungă la noi în starea în care au fost primite.

Cum trebuie să ambalezi produsele?

Trimite-ne produsele

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395

Coletul primit nu avea toate produsele în el
Am uitat să îți expediem unul sau mai multe produse
Vezi detalii

Dacă observai că din colet lipsesc unele produse comandate, îți recomandam să verifici mai întâi dacă ai fost taxat si pentru acele produse lipsă. Dacă observi că ai fost taxat și pentru produsele lipsă ne poți contacta pentru a-ți trimite produsele lipsă sau pentru returnarea banilor. 

Contactează-ne

Ne poți contacta pe email la adresa contact@pilulka.ro, sau prin telefon la 0377 101 560. 
 

 

Detalii necesare solicitare produse lipsă

Pentru returnarea banilor avem nevoie de un cont IBAN și de numele titularului contului.
Totodată, e necesar să ne menționezi produsele lipsă și numărul comenzii pentru a putea identifica comanda cu probleme.

 

Date de contact

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395
contact@pilulka.ro
Tel: 0377 101 560

Coletul conține alte produse
Ți-am trimis alte produse decât cele pe care le-ai recomandat
Vezi detalii

Dacă din greșeală ai primit alte produse decât cele comandate, te rugăm să ne contactezi pentru a solicita o cerere de retur.
Putem fie să îți returnăm banii într-un cont IBAN, fie să îți expediem la schimb produsele dorite.
 

Ce trebuie să fac dacă am primit alte produse

Să ne contactezi pe contact@pilulka.ro sau la nr de telefon 0377 101 560 și să ne spui numărul comenzii cu probleme și produsul/produsele lipsă.
Noi vom face cerere de ridicare a produselor greșite și în momentul în care acestea ajung la noi îți vom expedia produsele corete sau îți vom returna banii pe acele produse.
Avem nevoie de la tine de un cont IBAN și de numele titularului contului.

Expediază produsele în starea în care le-ai primit

Poți folosi același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele pe care vrei să ni le înapoiezi. 

Cum trebuie să ambalezi produsele?

Trimite-ne produsele

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395

sau contactează-ne pentru a te ajuta cu solicitarea de retur.
email: contact@pilulka.ro
Telefon: 0377 101 560

Produsele prezintă defecte sau nu mai funcționează
Produsele nu mai funționează sau au fost stricate și vrei să le reclami
Vezi detalii

Puteți să returnați produsele achiziționate de pe Pilulka.ro în termen de 30 de zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv, însă daca ai primit produse cu defecte de fabricație e important să ne comunici problema întâmpinată, pentru a îți oferi cea mai bună soluție.

Completează și printează formularul

Descarcă, printează și completează formularul de retur. Formularul de retur de pe site reprezintă doar un model, care nu este obligatoriu sa fie completat, însă poate grăbi procesul de retur dacă este folosit. Găsești toate informațiile necesare pe factură.
Sau contactează-ne pe email la contact@pilulka.ro pentru a te ajuta cu cererea de retur.
 

Descarcă de aici: [.doc],[.pdf]

Expediază produsele în starea în care le-ai primit

Dacă vrei să înlocuiești, returnezi, sau să îți reparam produsele cu defecte, trebuie sa îl expediezi către noi, folosind același ambalaj sau să alegi o metodă de ambalare similară, care să protejeze produsele.

Cum trebuie să ambalezi produsele?

Trimite-ne produsele

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod Poștal - 062395

Cum trebuie să ambalezi produsele pe care le expediezi către noi?

1. Selectează ambalajul sau cutia potrivită

Îți recomandăm să folosești cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.
Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.

2. Protejează produsele pe care le trimiți către noi

Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polystirenul sau folia cu bule.
Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.

3. Adaugă formularul de retur și alte documente necesare

Adaugă formularul de retur în interiorul coletului.

Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne!

 
0377 101 560
9:00 – 17:00 în zilele lucrătoare
 
contact@pilulka.ro
Răspundem cât
de repede putem