Te ajutăm cu drag în selectarea produselor, plasarea comenzilor sau cu informații despre comenzile tale.
Înainte de a pune o întrebare îți recomandăm să consulți înainte secțiunea de Întrebări frecvente.
Dacă ai cont, mergi la secțiunea "Comenzi".
Dacă nu ai cont, accesează secțiunea "Verificați starea comenzii" și completează numărul comenzii.
Îl găseșți în e-mail-ul de confirmare a înregistrării comenzii pe care ți l-am trimis.
Statusul comenzii se poate verifica logându-te în contul tău Pilulka, în secțiunea “Comenzi” - https://www.pilulka.ro/intra-in-cont .
În cazul în care nu reușești, poti contacta Serviciul de asistență pentru clienți la nr 0312 295 204 sau ne poți trimite un email la adresa contact@pilulka.ro, iar un operator te va ajuta să afli toate informațiile necesare.
Data livrării pe care o vei putea vedea la plasarea comenzii este una estimativă. Produsele care se află deja în stocul nostru fizic (au mențiunea pe site ”x buc. în stoc”) se vor livra într-un termen mai scurt, uneori chiar și de pe o zi pe alta. Produsele care nu au această mențiune le vom primi direct de la furnizorii cu care colaborăm, iar termenul de livrare va fi de 3-7 zile.
Dacă vei considera că timpul s-a prelungit prea mult și ai nevoie urgent de produse, ne poți trimite un email cu privire la comandă sau contacta telefonic, iar serviciul de asistență pentru clienți va fi bucuros să te ajute.
Dacă comanda plasată este plătită și datele din comandă sunt introduse corect, vei primi un e-mail de confirmare cu privire la înregistrarea plății.
Dacă comanda nu este plătită, va apărea ca incompletă în contul dvs.
Comanda ta nu are plata finalizată (plată eșuată), de aceea apare ca incompletă. Deoarece nu este posibilă prelucrarea acesteia fără plată, dacă a fost aleasă inițial metoda de plată online, este necesar să schimbi modalitatea de plată prin transfer bancar sau cu plată la livrare. Pentru această modificare, ne poți scrie la adresa contact@pilulka.ro sau ne poți contacta la nr 0312 295 204.
10 credite = 1 Leu din valoarea comenzii
Poți folosi foarte simplu creditele pentru cumpărături pe Pilulka.ro. La fiecare comandă plasată vei primi un nr de credite pe care le vei putea utiliza la următoarea comandă. Trebuie doar să fii logat în contul tău Pilulka și să selectezi produsele dorite.
Ulterior, în momentul în care vei ajunge în coșul de cumpărături, trebuie să selectezi “Aplică credite”. Poți selecta fie aplicarea creditelor, fie aplicarea voucherului, nu pot fi selectate ambele variante.
Creditele nu pot fi transformate în bani, ci pot fi folosite doar pentru cumpărături pe Pilulka.ro. Totodata, e important să știi că durata de valabilitate a creditelor este de două luni, din momentul în care au fost acordate.
Mai multe informații despre credite poți găsi aici: https://www.pilulka.ro/clubul-pilulka
Pentru fiecare comandă plasată și livrată de pe Pilulka.ro primești credite în Clubul Pilulka. Poți vedea nr de credite pe care le vei primi, în pagina fiecărui produs, sub butonul “Adaugă în coș”.
Pentru primul review sau comentariu lăsat pe site-ul Pilulka.ro primești 20 credite. Pentru fiecare client recomandat primești 50 de credite în momentul în care persoana recomandată finalizează prima comandă (în momentul în care comanda este livrată și achitată).
Mai multe informații despre credite puteți găsi aici: https://www.pilulka.ro/clubul-pilulka
Ținem la mediul înconjurător, de aceea alegem trimiterea facturilor în format electronic în detrimentul facturilor tipărite. Odată ce comanda ta a fost expediată, vei primi un e-mail cu informații despre predarea coletului, iar la finalul acestui e-mail vei găsi atașată și factura. De asemenea, poți descărca factura logându-te în contul tău Pilulka, la secțiunea Comenzi.
Dacă nu te descurci să găsești factura, ne poți oricând scrie sau contacta telefonic și te vom ajuta cu mare drag.
Desigur, nu ezita să ne contactezi folosind formularul nostru, telefonic la 0312 295 204 (Luni-Vineri, 10:00 - 15:00) sau utilizând adresa de e-mail contact@pilulka.ro.
Cu toate acestea, dorim să subliniem că nu este posibil să comandați medicamente eliberate pe bază de rețetă de pe site-ul Pilulka, dacă aveți întrebări cu privire la acest tip de medicament, vă recomandăm să vă adresați direct medicului dumneavoastră, care a prescris sau ar putea prescrie astfel de medicamente.
Nu este posibil să adaugi un alt produs la comanda deja plătită. Îți recomandăm să creezi o nouă comandă și, în acest caz, să anulezi comanda existentă, doar dacă aceasta încă apare în status înregistrată. Pentru a nu expedia ambele comenzi, îți recomandăm să ne scrii la adresa de email sau să ne suni la nr afișat pe site.
Multumim pentru intelegere!
Costul transportului depinde de metoda de livrare selectată. Vei găsi toate variantele de transports pe site-ul nostru web, în secțiunea “Metode de livrare” . De asemenea, vei găsi aici informații despre suma necesară pentru a beneficia de transport gratuit.
Ne pare rău, nu este posibil să plătiți o comandă creată pe Pilulka.ro cu bonuri de masă.
Dacă ai plasat aceeași comandă de două ori și pentru ambele ai efectuat plata online, nu ezita să ne contactezi. Ne poți trimite un e-mail la contact@pilulka.ro în care să atașezi dovada plății dublate. Ulterior, vom efectua verificările necesare și, dacă va fi cazul, vom restitui suma în contul tău bancar.
În cazul în care comanda a fost achitată prin transfer bancar, este posibil ca plata să nu fie încă procesată sau numărul comenzii pentru care s-a efectuat plata nu a fost menționat.
Cu toate acestea, verificăm în mod regulat plățile prin transfer bancar și acestea vor fi atribuite comenzii tale cât mai curând posibil.
Dacă s-a ales un alt tip de plată decât transferul bancar, iar comanda ta încă apare neachitată, este posibil să fie vorba despre o eroare tehnică cu procesatorul de plăți, așa că te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe e-mail sau la nr de telefon afișat pentru a efectua verificările necesare.
Perioada legală de returnare a produselor este de 14 zile, pentru produsele care se încadrează ca fiind returnabile. Încercăm să rezolvăm totul cât mai curând posibil și fără întârzieri nejustificate.
Îți recomandăm să folosești cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.
Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.
Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polistirenul sau folia cu bule. Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.
Adaugă formularul de retur sau cererea neechivocă de retragere din contract în interiorul coletului.
Dacă produsul nu este despachetat, este posibil să îl returnezi de comun acord cu departamentul de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, sigiliul de pe ambalajul produsului nu trebuie rupt iar produsul trebuie să fie intact.
Asigurăm plata transportului pentru produsul returnat, în cazul în care produsul a avut o defecțiune sau nu a corespuns cu informațiile de pe site. În cazul în care returnezi un produs din motive personale, fie consideri că nu mai ai nevoie, fie ai comandat produsul greșit, atunci plata transportului (dacă ai achitat și transport pentru coletul primit) nu va mai fi restituită.
S.C. Pilulka Online S.R.L.;
Adresa Str. Drumul Osiei, Nr. 53-55, Sector 6, Bucuresti
CUI: RO 39623896
Nr. Reg. Comertului: J40/7927/2020 din 13.07.2020
Capital Social: 45000 lei