Contact

Te ajutăm cu drag în selectarea produselor, plasarea comenzilor sau cu informații despre comenzile tale.
Înainte de a pune o întrebare îți recomandăm să consulți înainte secțiunea de Întrebări frecvente.

Dorești să afli care este stadiul comenzii tale?

Dacă ai cont, mergi la secțiunea "Comenzi".
Dacă nu ai cont, accesează secțiunea "Verificați starea comenzii" și completează numărul comenzii.
Îl găseșți în e-mail-ul de confirmare a înregistrării comenzii pe care ți l-am trimis.

Verificați starea comenzii

Intrebari frecvente

Cum aflu statusul comenzii mele?

Statusul comenzii se poate verifica logându-te în contul tău Pilulka, în secțiunea “Comenzi” - https://www.pilulka.ro/intra-in-cont .

În cazul în care nu reușești, poti contacta Serviciul de asistență pentru clienți la nr 0312 295 204 sau ne poți trimite un email la adresa contact@pilulka.ro, iar un operator te va ajuta să afli toate informațiile necesare.

Când se va livra comanda mea?

Data livrării pe care o vei putea vedea la plasarea comenzii este una estimativă. Produsele care se află deja în stocul nostru fizic (au mențiunea pe site ”x buc. în stoc”) se vor livra într-un termen mai scurt, uneori chiar și de pe o zi pe alta. Produsele care nu au această mențiune le vom primi direct de la furnizorii cu care colaborăm, iar termenul de livrare va fi de 3-7 zile.

Dacă vei considera că timpul s-a prelungit prea mult și ai nevoie urgent de produse, ne poți trimite un email cu privire la comandă sau contacta telefonic, iar serviciul de asistență pentru clienți va fi bucuros să te ajute.

Comanda mea este platită?

Dacă comanda plasată este plătită și datele din comandă sunt introduse corect, vei primi un e-mail de confirmare cu privire la înregistrarea plății.

Dacă comanda nu este plătită, va apărea ca incompletă în contul dvs.

Comanda este afișată ca incompletă, ce înseamnă?

Comanda ta nu are plata finalizată (plată eșuată), de aceea apare ca incompletă. Deoarece nu este posibilă prelucrarea acesteia fără plată, dacă a fost aleasă inițial metoda de plată online, este necesar să schimbi modalitatea de plată prin transfer bancar sau cu plată la livrare. Pentru această modificare, ne poți scrie la adresa contact@pilulka.ro sau ne poți contacta la nr 0312 295 204.

Ce sunt “creditele” si cum le pot folosi?

10 credite = 1 Leu din valoarea comenzii

Poți folosi foarte simplu creditele pentru cumpărături pe Pilulka.ro. La fiecare comandă plasată vei primi un nr de credite pe care le vei putea utiliza la următoarea comandă. Trebuie doar să fii logat în contul tău Pilulka și să selectezi produsele dorite.

Ulterior, în momentul în care vei ajunge în coșul de cumpărături, trebuie să selectezi “Aplică credite”. Poți selecta fie aplicarea creditelor, fie aplicarea voucherului, nu pot fi selectate ambele variante.
Creditele nu pot fi transformate în bani, ci pot fi folosite doar pentru cumpărături pe Pilulka.ro. Totodata, e important să știi că durata de valabilitate a creditelor este de două luni, din momentul în care au fost acordate.
Mai multe informații despre credite poți găsi aici: https://www.pilulka.ro/clubul-pilulka

Când primesc credite?

Pentru fiecare comandă plasată și livrată de pe Pilulka.ro primești credite în Clubul Pilulka. Poți vedea nr de credite pe care le vei primi, în pagina fiecărui produs, sub butonul “Adaugă în coș”.

Pentru primul review sau comentariu lăsat pe site-ul Pilulka.ro primești 20 credite. Pentru fiecare client recomandat primești 50 de credite în momentul în care persoana recomandată finalizează prima comandă (în momentul în care comanda este livrată și achitată).

Mai multe informații despre credite puteți găsi aici: https://www.pilulka.ro/clubul-pilulka

Unde pot găsi factura aferenta comenzii mele?

Ținem la mediul înconjurător, de aceea alegem trimiterea facturilor în format electronic în detrimentul facturilor tipărite. Odată ce comanda ta a fost expediată, vei primi un e-mail cu informații despre predarea coletului, iar la finalul acestui e-mail vei găsi atașată și factura. De asemenea, poți descărca factura logându-te în contul tău Pilulka, la secțiunea Comenzi.

Dacă nu te descurci să găsești factura, ne poți oricând scrie sau contacta telefonic și te vom ajuta cu mare drag.

Mă puteți sfătui cu privire la selecția produselor?

Desigur, nu ezita să ne contactezi folosind formularul nostru, telefonic la 0312 295 204 (Luni-Vineri, 10:00 - 15:00) sau utilizând adresa de e-mail contact@pilulka.ro.

Cu toate acestea, dorim să subliniem că nu este posibil să comandați medicamente eliberate pe bază de rețetă de pe site-ul Pilulka, dacă aveți întrebări cu privire la acest tip de medicament, vă recomandăm să vă adresați direct medicului dumneavoastră, care a prescris sau ar putea prescrie astfel de medicamente.

Pot adăuga mai multe produse la o comandă plătită?

Nu este posibil să adaugi un alt produs la comanda deja plătită. Îți recomandăm să creezi o nouă comandă și, în acest caz, să anulezi comanda existentă, doar dacă aceasta încă apare în status înregistrată. Pentru a nu expedia ambele comenzi, îți recomandăm să ne scrii la adresa de email sau să ne suni la nr afișat pe site.

Multumim pentru intelegere!

Care este costul transportului?

Costul transportului depinde de metoda de livrare selectată. Vei găsi toate variantele de transports pe site-ul nostru web, în secțiunea “Metode de livrare” . De asemenea, vei găsi aici informații despre suma necesară pentru a beneficia de transport gratuit.

https://www.pilulka.ro/metode-de-livrare

Ce se întâmplă dacă vreau să plătesc cu bonuri de masă?

Ne pare rău, nu este posibil să plătiți o comandă creată pe Pilulka.ro cu bonuri de masă.

Ce ar trebui să fac dacă am achitat comanda online, de mai multe ori?

Dacă ai plasat aceeași comandă de două ori și pentru ambele ai efectuat plata online, nu ezita să ne contactezi. Ne poți trimite un e-mail la contact@pilulka.ro în care să atașezi dovada plății dublate. Ulterior, vom efectua verificările necesare și, dacă va fi cazul, vom restitui suma în contul tău bancar.

Comandă înregistrată cu plată eșuată, dar banii au fost retrași din cont

În cazul în care comanda a fost achitată prin transfer bancar, este posibil ca plata să nu fie încă procesată sau numărul comenzii pentru care s-a efectuat plata nu a fost menționat.

Cu toate acestea, verificăm în mod regulat plățile prin transfer bancar și acestea vor fi atribuite comenzii tale cât mai curând posibil.

Dacă s-a ales un alt tip de plată decât transferul bancar, iar comanda ta încă apare neachitată, este posibil să fie vorba despre o eroare tehnică cu procesatorul de plăți, așa că te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe e-mail sau la nr de telefon afișat pentru a efectua verificările necesare.

Cât durează o cerere de retur?

Perioada legală de returnare a produselor este de 14 zile, pentru produsele care se încadrează ca fiind returnabile. Încercăm să rezolvăm totul cât mai curând posibil și fără întârzieri nejustificate.

Cum trebuie să ambalezi produsele pe care le expediezi către noi?
  1. Selectează ambalajul sau cutia potrivită

    Îți recomandăm să folosești cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.

    Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.

  2. Protejează produsele pe care le trimiți către noi

    Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polistirenul sau folia cu bule. Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.

  3. Adaugă formularul de retur și alte documente necesare

    Adaugă formularul de retur sau cererea neechivocă de retragere din contract în interiorul coletului.

Aș dori să returnez un produs neutilizat pentru care se afirmă că nu este posibilă returnarea din motive igienice.

Dacă produsul nu este despachetat, este posibil să îl returnezi de comun acord cu departamentul de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, sigiliul de pe ambalajul produsului nu trebuie rupt iar produsul trebuie să fie intact.

Voi plăti taxa de transport pentru returnarea bunurilor?

Asigurăm plata transportului pentru produsul returnat, în cazul în care produsul a avut o defecțiune sau nu a corespuns cu informațiile de pe site. În cazul în care returnezi un produs din motive personale, fie consideri că nu mai ai nevoie, fie ai comandat produsul greșit, atunci plata transportului (dacă ai achitat și transport pentru coletul primit) nu va mai fi restituită.

0312 295 204 Luni-Vineri 10:00 - 15:00
contact@pilulka.ro Răspundem cât de repede putem

Raportează efecte adverse sau defectele calitative
ale produselor medicinale

Contact ANMDM
www.anm.ro
secretariat@anm.ro
Medicamente de uz uman: 021 317 11 04
Dispozitive medicale: 021 222 86 52

Date de contact

Adresa

Pilulka Online S.R.L
Str. Drumul Osiei 53-55,
sector 6, Bucureşti
Cod postal - 062395

E-mail

contact@pilulka.ro

Date companie

S.C. Pilulka Online S.R.L.;
Adresa
Str. Drumul Osiei, Nr. 53-55, Sector 6, Bucuresti
CUI: RO 39623896
Nr. Reg. Comertului: J40/7927/2020 din 13.07.2020
Capital Social: 45000 lei

Scrie-ne

Formularul de contact a fost trimis
* Te rugăm să completezi toate câmpurile